مسئولان تیم فولاد خوزستان طی تماس تلفنی با حسین فرکی ضمن احوال پرسی از او، در مورد ادامه همکاری با این مربی مذاکره کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یک مقام آگاه در تیم فولاد خوزستان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل تیم فولاد به همراهی گروهی دیگر از عوامل اجرایی مسئول در این تیم، پس از جراحی زانوی حسین فرکی با او تماس گرفته و پیگیر احوال این مربی شدند.

در این گفتگو مسئولین تیم فولاد به ادامه همکاری با این مربی تأکید کردند و از او خواستند برای ادامه روند مذاکرات، در سریع ترین زمان ممکن راهی خوزستان شود. به نظر می رسد پیوستن این مربی به فولاد قطعی است و با وجود تمایل زیاد اهوازی ها پیش بینی می شود فرکی فصل بعد را هم در تیم فولاد مربیگری کند و این تیم را  در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

فرکی: اولویت اول من فولاد است

سرمربي فصل قبل تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بعد از بهتر شدن وضعیتم، با مسئولان تیم فولاد صحبت می کنم چرا که آنها نیز مایلند براي فصل آينده در تيم آنها بمانم.

حسين فرکي در گفتگو به خبرنگار ما افزود: ادامه همکاری با فولاد امکانات آسیایی می طلبد و اگر قرار است در این تیم بمانم و با آنها همکاری کنم باید شرایط حضور پر قدرت در آسیا فراهم شود.

وي با اشاره به مذاکراتش با دیگر تیم ها تصريح کرد: من مربی هستم که قراردادم به پایان رسیده، به همین دلیل چند پیشنهاد داشتم و مذاکراتی هم انجام دادم اما هنوز تصميم نهايي خود را نگرفته ام در هر حال اولویت اول من فولاد است و اگر با مسئولان این تیم به توافق نرسیدم در مورد دیگر پیشنهاداتم فکر می کنم./مح
برچسب ها: فولادی ها ، خوزستان ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار