رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 176 کيلو ترياک و هروئين طي دو عمليات، روز گذشته در ارزوئيه و کرمان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "علي قاضي زاده" بيان کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر کرمان با اشرافيت اطلاعاتي خود در منطقه و با ردزني ها و تجسس هاي نامحسوس، دو باند تهيه و توزيع مواد افيوني را در سطح استان شناسايي و دستگيري اعضاي آنها را در دستور کار خود قرار دادند.
وي با اشاره به فعاليت يکي از اين باندها در جنوب استان ابراز داشت: ماموران انتظامي شهرستان ارزوئيه روز گذشته در عملياتي منسجم و هماهنگ با پليس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروي قاچاقچيان را در يکي از جاده هاي خاکي و کم تردد شناسايي و در يک عمليات تعقيب و گريز، وسيله نقليه آنها را متوقف و بيش از 174 کيلوگرم ترياک را نيز کشف و ضبط کردند. 
وي خاطر نشان کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه اقدامات اطلاعاتي و پيگيري هاي شبانه روزي خود، يک خرده فروش مواد مخدر صنعتي را نيز شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضايي، روز گذشته مخفيگاه وي را محاصره کرده و پس از يورش به آن، اين توزيع کننده مواد مخدر صنعتي را دستگير کردند. 
"قاضي زاده" با بيان اينکه مجرم دستگير شده به منظور پيگيري پرونده روانه مرجع قضايي شد، تصريح کرد: در بازرسي دقيق از محل عمليات بيش از 2 کيلو و 600 گرم هروئين کشف و 2 دستگاه وسيله نقليه متوقف شد./ف
برچسب ها: تریاک ، هروئین ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار