معاون اول رئيس‌جمهور گفت: برخي کشورها که در تحريم ايران با آمريکا همراهي مي‌کنند، به طور خصوصي مطرح مي‌کنند که نمي‌توانند در برابر قدرت آمريکا مقاومت کنند و همراهي آنها با آمريکا از سر ناچاري است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري،‌محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاح مرکز توانبخشي و فوق‌تخصصي نورافشان گفت: امروز بسياري از کشورهاي پيشرفته نيز به طب سنتي و داروهاي گياهي روي آورده‌اند و از مصرف داروهاي شيميايي اجتناب مي‌کنند.

وي با اشاره به اهميت طب سنتي و طب اسلامي تصريح كرد: بايد تلاش کنيم در کنار توسعه بيمارستانها و مراکز درماني پيشرفته و نوين، به طب اسلامي و سنتي هم توجه داشته باشيم و در اين مسير دانشجويان، پزشکان و پژوهشگران اين عرصه مي‌توانند کمک هاي شاياني در رسيدن به اهداف مورد نظر داشته باشند.

معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه ايران کشوري قدرتمند است که توانسته در برابر فشار زياده‌خواهان ايستادگي کند، خاطر نشان کرد: برخي کشورها که در تحريم ايران با آمريکا همراهي مي‌کنند، به طور خصوصي مطرح مي‌کنند که نمي‌توانند در برابر قدرت آمريکا مقاومت کنند و همراهي آنها با آمريکا از سر ناچاري است.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران به برکت انقلاب امام خميني(ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري توانسته به خوبي در برابر فشارها و تحريم‌هاي قدرت‌هاي بزرگ ايستادگي کند که اين باعث افتخار است.

رحيمي همچنين از کمک‌ها و تلاش هاي سازمان هلال احمر جمهوري اسلامي ايران براي راه‌اندازي اين مرکز فوق تخصصي قدرداني کرد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، تحریم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار