برگزار‌کننده اصلی انتخابات در ایران توده‌های مردم هستند و دولت به حکم قانون در جایگاه پشتیبان و حامی برگزاری انتخابات قرار دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، رئیس ستاد انتخابات فارس با بیان اینکه اعتماد مردم ایران به انتخابات، حاصل ایثارگری‌های صورت گرفته از ابتدای انقلاب اسلامی است، گفت: مهم‌ترین معیار برای جلب اعتماد مردم، عمل به قانون است.

کمال فیروزآبادی با تاکید بر این که مهم‌ترین هدف مجریان انتخابات بر اساس دستورات شرعی، قانونی و اداری، افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تشویق آنان به حضور گسترده در راستای تعیین سرنوشت کشور است، افزود: تلاش می‌کنیم عموم مردم را با سازوکارهای قانونی برگزاری انتخابات آشنا کرده و با پاسداری از اعتماد عمومی، شاهد برگزاری پرشور این انتخابات باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان این که امانت‌داری آموزه‌ای اخلاقی و دینی است، گفت: آرای مردم در صندوق‌های اخذ رای تا زمان اعلام نتایج امانتی در دست برگزارکنندگان انتخابات است که باید با وسواس از آن محافظت کنند.

فیروزآبادی با اشاره به شرایط ویژه حاکم بر جهان و تلاش کشورهای دنیا برای به دست آوردن جایگاه جدید در معادلات بین‌المللی، گفت: تمام دنیا ایران اسلامی را به عنوان یکی از بازیگران قدرتمند منطقه می‌شناسند که ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و یکی از مولفه‌های مهم این اقتدار، مشارکت بسیار بالای مردم در برگزاری انتخابات است./ع


برچسب ها: مردم ، انتخابات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.