مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری از عرضه رایگان نرم افزارهای تولیدی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین برکت رضایی اظهار کرد: عرضه رایگان 12 عنوان نرم افزار فاخر و ارزشمند در فضای وب با هدف توسعه نشر معارف اهل بیت (ع) و تسهیل در امر پژوهش همه علاقه مندان در اقصی نقاط دنیا صورت پذیرفته است.
وی با بیان اینکه این 12 نرم افزار در سال 91 رونمایی شده‌اند، ادامه داد: نرم افزار کتابخانه جامع حج، همراه زائر، اعتقادات و پاسخ به شبهات، زائر، عتبات عالیات و سوریه، مکتبه الحج، اسرار و معارف حج، احکام و مناسک حج، اماکن و آثار اسلامی، سفرنامه و خاطرات حج، راهیان آسمان و مسافر قبله است.
مدیر پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری به معرفی این آثار پرداخت و گفت: کتابخانه جامع حج، متن کامل 700 جلد کتاب در موضوعات احکام و مناسک حج، اسرار و معارف حج، اعتقادات و پاسخ به شبهات، تاریخ مکه و مدینه، سفرنامه و خاطرات، مباحث اجتماعی و سیاسی حج، عتبات عالیات و سوریه، ادعیه و حدیث، نشریات و مرجع است.
وی افزود: در این نرم افزار متن «کتاب الحج»، «کتاب العمرة» و «کتاب المزار» برگرفته از 262 عنوان اثر فقهی و حدیثی شیعه، به همراه متن کامل قرآن کریم با ترجمه فارسی استاد فولادوند، 10 عنوان لغت نامه معتبر با قابلیت جستجو و ارتباط با متون برنامه، 200 قطعه تصویر از اماکن مذهبی مکه، مدینه، کربلا، نجف، کوفه و سوریه و بیش از 60 عنوان فیلم، صوت و نرم افزارهای اسلامی ویژه تلفن همراه گنجانده شده است.
وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای دانلود این نرم افزارها به پایگاه اطلاع رسانی حج مراجعه کنند/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.