ارتقاء فعاليتهاي كلينيكي يكي ديگر از نكات مهم در كيفيت آموزش در علم دندانپزشكي است ، هدف اين است كه خدمات كلينيكي دانشكده دندانپزشكي را بيشتر از گذشته ارتقاء دهيم.

دكتراکبر فاضل رييس دانشکده دندانپزشکي دانشگاه علوم پزشکي تهران درگفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در مورد ارتقاي فعاليتهاي آموزشي در سالهاي اخير ،يكي از فعاليتهاي آموزشي كه پايه آموزش در دانشكده دندانپزشکي بوده  بحث رتبه برتر در آزمون علوم پايه بوده است كه طبق آمار در آزمون سال 88 دانشكده دندانپزشكي رتبه 11، در سال 89  رتبه 8 ، در سال 90 رتبه 5 و در سال 91 به رتبه اول دست يافته است كه اين نشانه ارتقاي آموزشي دانشكده دندانپزشكي در مقطع علوم پايه است.
 
وي افزود:  اين موضوع با برگزاري جلسات با دانشجويان، تشكيل كلاسهاي آموزشي و تشويق دانشجويان ممتاز ميسر شد.
 
فاضل تصريح کرد: ارتقاء فعاليتهاي كلينيكي يكي ديگر از نكات مهم در كيفيت آموزش در علم دندانپزشكي است ، هدف ما اين است كه خدمات كلينيكي دانشكده دندانپزشكي را بيشتر از گذشته ارتقاء دهيم.
 
رييس دانشکده دندانپزشکي اظهار کرد:  در زمينه ارتقاء درحيطه پژوهش ،در سال 90 ،دانشكده دندانپزشكي توانست رتبه سوم درمورد انتشار مقاله نسبت به محقق را به زبان لاتين در بين دانشكده هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران كسب كند و در زمينه چاپ مقاله نسبت به محقق به زبان فارسي نيز در وسط نمودار بين دانشكده ها قرار داشت كه اين نيز نشان دهنده اين موضوع است كه اعضاي هيات علمي ما بيشتر به انتشار مقاله به زبان انگليسي علاقه مند هستند.
 
وي ادامه داد: يكي از اهداف ما افزايش روند برونداد مقاله از پايان نامه هاي دوره هاي دكتراي عمومي و تخصصي است كه اميدواريم با همكاري استادان دانشكده دندانپزشكي به سمت و سويي پيش برويم كه از هر پايان نامه حداقل يك مقاله منتشر شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار