پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های صنعتی ، نفت ، گاز و تولید فولاد و برق تحسین برانگیز است .


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گیلان رئیس کمسیون ایران اتاق بازرگانی مسکو با اعلام این خبر در نشست مشترک با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ، پیشرفت های ایران را تحسین برانگیز توصیف کرد. رجب صفر اف با اشاره به پیشینه طولانی روابط دو کشور ایران و روسیه افزود : مزیت ها ، قوانین و معافیت های مالیاتی و گمرکی این منطقه می تواند درگسترش روابط سرمایه گذاران دوکشوراثر بخش باشد.

علی دهقان نصیری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی هم در این نشست با برشمردن مزیت های این منطقه گفت: توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی با روسیه و کشورهای حاشیه دریای خزر در الویت برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی است. وی اظهار امیدواری کرد با گسترش روابط دوسویه شاهد افزایش حضور سرمایه گذاران جمهوری های اطراف دریای خزر در منطقه آزاد انزلی باشیم.

در این نشست مشترک ظرفیت های اقتصادی ، بازرگانی ، گردشگری و راههای توسعه روابط تجاری مسکو با منطقه آزاد بندر انزلی بررسی شد.

رئیس کمسیون ایران اتاق بازرگانی مسکو ، سردبیر مجله روسی زبان "تجارت با ایران" و هیات همراه در سفر به گیلان از بخش های مختلف منطقه آزاد انزلی دیدن کردند و از نزدیک با توانمندی های بندری ، صنعتی و گردشگری آن آشنا شدند./ س


برچسب ها: پیشرفت ، ایران ، تحسین ، برانگیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.