دبیرخانه جشنواره موضوعی ادبیات و جوان مهلت ارسال آثار را تا پایان وقت اداری اول خرداد تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، این جشنواره یکی از بخش­های پانزده­گانه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) است که با همکاری وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می­شود. 

این جشنواره با هدف انتخاب جوانان برتر در سه رشته شعر (کلاسیک، ترانه و تصنیف، شعر نو و نیمایی و نوحه)، ادبیات داستانی (رمان، داستان بلند، داستان کوتاه و داستانک) و پژوهش (مقاله و کتاب، تصحیح متون ادبی، فهرست نگاری موضوعی، تحقیق تألیفی و مباحث نظری ادبیات) نیمه دوم خرداد سال 1392 برگزار می‌شود.

 

براساس فراخوان این جشنواره، افراد واجد شرایط به غیر از ارائه آثار هنری و فرهنگی خود و شرکت در مسابقات رشته‌های مختلف، باید گزارشی از عملکرد و فعالیت یکساله خود و نیز خلاقیت و نوآوری در رشته‌های مورد نظر ارائه دهند. همچنین متقاضیانی که در رشته مورد نظر در مسابقات و جشنواره‌های بین‌المللی داخلی یا خارج از کشور، سراسری و استانی افتخارات و امتیازاتی را کسب کرده‌اند، می‌توانند با ارائه مدارک معتبر متقاضی حضور برای انتخاب جوان برتر شوند.

 

در این فراخوان آمده است آثار مرتبط با شعار سال و آثاری که بر مفاهیم ارزشی، باورها و اعتقادات مذهبی و تعلقات دینی استوار هستند از اولویت خاصی برخوردار می‌شوند و از نفرات اول تا سوم هر بخش با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز ارزنده تقدیر به عمل می‌آید.

 

هچنین مدارک مورد نیاز برای شرکت در این جشنواره عبارتند از: 1- فرم تکمیل شده شرکت در جشنواره فرهنگی _ هنری حضرت علی اکبر (ع) برای افراد حقیقی، یا نامی رسمی از طرف سازمان­ها و نهادهای علمی، فرهنگی، هنری ارسال کننده آثار 2- ارسال اصل آثار یا مستندات لازم برای هر بخش 3- تصویر صفحه اول شناسنامه/س

برچسب ها: مهلت ، ارسال ، آثار ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.