با توجه به اتفاق نظر افراد در پاسداری از ارزش های دفاع مقدس این ارزش ها باید در متن آموزش وارد شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور دانشگاهی طی سخنرانی گفت: تمام تلاش ما بر این است که نسل جوان در حوزه دفاع مقدس آموزش ببیند البته جای شکر است که در دولت نهم و دهم این فضا فراهم شده که این حرکت های مربوط به دفاع مقدس جان بگیرد.

وی افزود: خود وزارت علوم مامنی برای این ارزش های دفاع مقدس محسوب می شود چنانچه در سالهای گذشته برخی با عنوان تاریخ دفاع مقدس وارد حوزه دانشگاهی شده است چنانچه با توجه به این فعالیت های صورت گرفته هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم که این مطلب هر چه بیشتر این موضوع تقویت شود.

وی تصریح کرد: در سال 90، 143 هزار نفر به سرزمین های که مربوط به راهیان نور است اعزام شدند و این آمار در سال 91 به 110 هزار نفر رسیده است بنابراین می طلبد  که در این عرصه تقویت بیشتری صورت گیرد..

خواجه سروی تصریح کرد: ارزش های دفاع مقدس  باید در متن نظام آموزش وارد شود و خوشبختانه همه افراد در زمنیه ارزش های دفاع مقدس و پاسداری از آن اتفاق نظر دارند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان باید به این نکته بار دیگر اشاره کنم که در زمنیه ارزشهای دفاع مقدس باید تقویت بیشتری صورت گیرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار