تبریز/

تیم اروپایی آلبانی بارکابزنان نامدار خود به تور بیست و هشتم می آید

تیم های ملی آلبانی و هنگ کنگ چین ناشناخته ترین تیم در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) خواهند بود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تیم ملی آلبانی و هنگ کنگ چین اولین تجربه حضور در تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان را دارند و یکی از ناشناخته ترین تیمهای حاضر در این رقابتها هستند.

تیم اروپایی آلبانی با رکابزنان ملی پوش در این تور شرکت می کند و ترکیب تیم را برای این دوره از رقابتها را باسمیر بانوشی ، ایگور ژیپا ، شپاتی کاراج ، آلتین سوفا ، البر سفا ، ماریوس هوگی ، دونالد موکاج به مربیگری سعید مینایی مهر از ایران بر عهده دارد.

تیم ملی هنگ کنگ چین را میتوان یکی از قدرتمند ترین و شناشناخته ترین تیم در این دوره از رقابتها معرفی کرد.

تیم هنگ کنگ چین برای حضور در تور نام 9 رکابزن را معرفی کرده که 5 رکابزن این در تور حضور میباید و بر اساس اعلام مدیر این تیم رکابزنان ای هو چوی ، هو تینگ کیووک ، کینگ وای چیونگ ، کینگ اوک چیونگ ، چونگ وینگ لیونگ ، یات وای چانگ ، سویی وای کو ، لوک چون ووی ، ینگ هون یونگ را معرفی کرده است.

تیمهای اموری ویتا اوکراین ، دوکلا پراک چک ، بریسا اسپور ترکیه ، سی سی ان صربستان ، رودی پروجکت آلمان ، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر ، سوریه ، جمهوری آذربایجان ، قزاقستان ، البانی ، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابتها هستند.

تیمهای باشگاهی پتروشیمی تبریز ، دانشگاه آزاد ، آینده ، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابتها خواهند بود.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

152 ورزشکار و 203 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.

بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز ، مراغه ، ارومیه ، خوی ، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

رکابزنان پس از طی مراحل مختلف ، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید./ب

برچسب ها: بارکابزن ، نامدار ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.