مسئولان فدراسیون بوکس در کنار جدی گرفتن قانون و انضباط، نباید ميان ورزشکاران هیچ تبعیضی قائل شوند به ویژه اینکه حفظ ورزشکاران نامی و با استعداد خودش از هنرهای بزرگ هر فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان حاشیه هایی نیز به همراه داشت که از جمله مهم ترین آن ها می توان به غیبت سه بوکسور المپیکی در این رقابت ها اشاره کرد.

 البته احسان روز بهانی که به علت شرکت در فینال لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان در انتخابی شرکت نکرد  اما 2 بوکسور دیگر یعنی علی  مظاهری و امین قاسمی پور دلایل دیگری برای غیبت خود داشتند.

 علی مظاهری علت عدم حضور خود را مسمومیت و مشکل از ناحیه معده اعلام کرد و قاسمی پور پیش از آغاز رقابت ها اعلام کرده بود که  از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت است.

 نکته جالب این جاست که امین قاسمی پور همراه با مدارک پزشکی که مصدومیت وی را نیز تایید  می کرد در محل مسابقات حاضر شد ولی در مراسم وزن کشی شرکت نکرد.

 در این جا این مسئله مطرح می شود که اگر قاسمی پور قصد عدم شکرت در رقابت ها را داشت، هیچ گاه در محل رقابت ها حضور پیدا نمی کرد.

 به هر حال با پایان یافتن مسابقات انتخابی و تعیین ملی پوشان مسئولان فدراسیون علی مظاهری را به  اردو دعوت کردند اما هیچ خبری از دعوت قاسمی پور به تیم ملی نبود کم کم مصاحبه ها آغاز شد و مسئولان در اظهار نظرهای خود گواهی پزشکی این بوکسور را غیر قابل قبول اعلام کرد.

 اگر چه رعایت قانون و انضباط از ملزومات موفقیت در هر فدراسیون است اما برخی حرکات دو سویه می تواند یک قهرمان را از رشته مورد علاقه و محبوبش دور کند.

بوکس در کشور ما پولی ندارد که یک بوکسور با انگیزه های غیر مادی پای به عرصه رقابت هایش بگذارد بنابر این وقتی قاسمی پور تا به امروز پیگیر حضورش در تیم ملی است بدون شک علاقه دارد به تیم ملی کشورش کمک کند.

مسئولان فدراسیون یا باید هیچ غایبی را به اردو راه نمی دادند و یا اینکه هیچ تبعیضی قائل نشوند.

 حتی اگر قاسمی پور بی دلیل به انتخابی نیامده باشد و گواهی پزشکی قابل قبولي هم نداشته است، به پاس افتخار آفرینی هایش مسئولان نباید وی را از حضور در تیم ملی و اردوهایش منع کنند.

به هر حال کادر فنی تیم ملی می تواند در طی همین چند روز آتی نیز تشخیص دهد که وی برای تیم ملی لازم است یا خیر ./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار