پنجاه و سومین کنگره انجمن دندان‌پزشکی ایران در سالن همایشهای برج میلاد آغاز بکار کرد

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر عباس دلورانی دبیر اجرایی کنگره  با بیان اینکه این کنگره به همت انجمن دندانپزشکی ایران برگزار می شود گفت : پنجاه و سومین کنگره دندانپزشکی ایران از امروز 24  اردیبهشت تا 27 اردیبهشت ماه مسائل مختلف حوزه دندانپزشکی را مورد بررسی قرار میدهد.

وی این کنگره را با سابقه ترین کنگره دندانپزشکی در کشور دانست و ادامه داد: هر سال حدود 3000 دندانپزشک از سراسر کشور شركت مي‌كنند.

دبیراجرایی این کنگره تصریح کرد: بررسی چالش های تشخیصی در حوزه دندانپزشکی از جمله محورهای اصلی این کنگره است که با حضور رشته های مختلف تخصصی از جمله اندو، پروتز، ایمپلنت، بیماری‌های دهان، پریودنتیست‌ها، پاتولوژی و...  برگزار می شود .

وی با بیان اینکه امسال از مجرب‌ترين اساتيد دندانپزشكي كشور به‌عنوان سخنرانان مدعو استفاده كنيم تا مطالب دربردارنده‌ي مشكلات شايع جامعه‌ي دندانپزشكي باشد یادآور شد: در سالن اصلي 20 استاد سرشناس و برجسته‌ي دندانپزشكي سخنراني خواهند کرد.

دکتر دلورانی اظهار کرد :نمايشگاه تجهيزات دندانپزشکی کشور هم در فضايی به مساحت 7000 مترمربع برپا مي‌شود تا شركت‌كنندگان علاوه بر فراگيري آخرين دستاوردهاي علمي با محصولات و تجهيزات نوين دندانپزشكي آشنا ‌شوند و قدرت انتخاب بيشتري داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته دانشجويي كنگره  دندانپزشكي ايران نیز با همکاری کمیته دانشجویی انجمن و سایر اعضاء شورا، نخستین جشنواره‌ي دانشجویی را برگزار مي‌کند گفت :اين كميته شامل دو  بخش پانل سخنرانی ویژه دانشجویان و بخش پوستر دانشجویی است که در پانل دانشجویی مقالات منتخب به‌صورت سخنرانی توسط دانشجویان ارائه مي‌شود و در قسمت پوستر، بین پوسترهای برگزیده دانشجویی یک رقابت علمی وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.