دست نشان: کمیته انضباطی بی دلیل مرا محروم کرده است/ارائه فوتبال پاک جرمش تبانی است

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال به مدت یکسال به خاطر تبانی با حکم کمیته انضباطی از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبالی سایپای شمال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من بعد از شنیدن حکم محرومیتم تعجب کردم چراکه تخلفی مرتکب نشدم.

دست نشان در ادامه اظهار داشت: کمیته انضباطی بدون اینکه دلیل مرا بشنود حکم بر علیه من صادر کرده است تیمی که مردانه و جوانمردانه بازی می کند جرمش تبانی است!

سرمربی سایپای شمال بیان کرد: کمیته انضباطی تصور کرده است که ما به شهرداری تبریز در قهرمانی کمک کردیم در صورتی که ما بازی جوانمردانه مقابل استقلال اهواز انجام دادیم.

وی تصریح کرد: جرم تیمی که کمک به فوتبال پاک می کند تبانی است، بازی های لیگ آزادگان 19 فروردین تمام شد و کمیته انضباطی در این فاصله زمانی یک جلسه مرا برای ارائه مدارک و مستندات دعوت نکرد، این کمیته بدون اینکه دلایل مرا بشنود حکم محرومیت داده است این حکم بر اساس عدالت صادر نشد.

وی درباره تبانی ها در لیگ آزادگان گفت: بر اساس اصول فوتبال ما هر تیمی که قهرمان شود تبانی کرده است اهالی فوتبال انگ تبانی به قلعه نویی می زنند چرا که وی چند سال است که با تیم های مختلف قهرمان می شود.

وی بیان داشت: همه تیم های لیگ آزادگان تبانی نکردند، تیم های استقلال اهواز، پاس همدان و شهرداری تبریز به خاطر سود و زیان شان ، مرتکب به تبانی شدند ومابقی این کار را انجام ندادند.

وی درباره پیشنهاد شیث رضایی به تیم سایپای شمال گفت: شیث رضایی در حدی نیست که به من پیشنهاد رشوه بدهد تا مقابل تیم استقلال اهواز برنده شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من برای اینکه دلایل محرومیتم را بدانم به فدراسیون فوتبال می روم تا با آنها رو در رو صحبت کنم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار