در سي و يكمين جلسه كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي با صدور 12 مجوز احداث بنا و تاسيسات در اراضي خارج از محدوده قانوني و حريم شهرهاي آذربايجان غربي موافقت شد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي، خليل محبت خواه در سي و يكمين جلسه كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي گفت: صدور 12 مجوز پس از بررسي كارشناسانه اعضاي كارگروه تخصصي امور زيربنايي و شهرسازي استان تاييد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان افزود: بررسي 24 پرونده درخواست صدور مجوز احداث بنا و تاسيسات در اراضي خارج از محدوده قانوني و حريم شهرهاي مختلف آذربايجان غربي در دستور كار اين كارگروه قرا گرفت.

قائم مقام وزير در استان با اعلام اينكه درخواست صدور مجوز يك مورد احداث باشگاه فرهنگي- ورزشي و يك مورد احداث طرح بيمارستان 260 تختخوابي
مياندوآب از مهمترين موارد مطرحي در اين جلسه بود، افزود: 14مورد درخواست صدور مجوز ساخت واحد توليدي و نيز 9 مورد درخواست صدور مجوز احداث واحد خدماتي در سي و يكمين كارگروه امور زيربنايي و شهرسازي استان بررسي و مطالعه شد.

شايان ذكر است اين جلسه با حضور معاون امور عمراني استانداري آذربايجان غربي و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار