استاندار خراسان رضوی مهم ترین رسالت دانشگاهیان در انتخابات را حفظ آرامش فضای سیاسی، انتخابی صحیح و با بصیرت در راستای خلق حماسه ای بزرگ عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدحسین فروزان مهر در جلسه هم اندیشی روسای دانشگاه ها و مدیران موسسات آموزش عالی استان از دانشگاه به عنوان مبدا تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی یاد کرد و اظهار داشت: از آنجا که دانشگاه ها مغز متفکر جامعه محسوب می شوند و عمده نیروهایی که در آن فعالیت می کنند پر تحرک و دارای همتی مضاعف هستند، تقویت روحیه ی مسوولیت پذیری در آنان می تواند به پییشبرد اهداف کشور کمک شایان توجهی داشته باشد.

وی افزود : مسوولان دانشگاه ها بایستی در مسیر فعال سازی و جهت دهی دانشجویان و اساتید به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حرکت کنند، طوری که منویات معظم له را نه فقط به عنوان یک سخنرانی بلکه به عنوان یک دستورالعمل و بخشنامه ی زندگی اجتماعی تلقی کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش دانشگاه ها در تولید فکر و اندیشه گفت: تحقق یک حماسه، نیازمند شور و نشاط و نقش آفرینی آحاد مردم از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه ها است.

فروزان مهر مساله ی انتخابات را نقطه برجسته حماسه سیاسی توصیف و خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده مهم ترین رسالت دانشگاهیان حفظ آرامش و آمادگی فضای جامعه و انتخابی با بصیرت و صحیح است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر حضور فعال نسل جوان و آینده ساز دانشجو و اساتید دانشگاه ها در تمام عرصه ها خواست تا با تبیین ضرورت شرکت حماسی د ر انتخابات زمینه حضور حداکثری را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فراهم کنند.

وی با بیان این که که دشمن نقاط ضعف خود در فتنه 88 را شناسایی و تحلیل می کند و با آمادگی بیشتری وارد صحنه خواهد شد، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید از تجربیات انتخابات 88 در جهت حفظ استحکام فضای سیاسی کشور استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: نظام ما نظامی الهی ست و همیشه در بحران ها شاهد بوده ایم که دستی از غیب حافظ و نگهبان آن است./ب

برچسب ها: حفظ ، آرامش ، فضای ، سیاسی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.