360 عنوان کتاب شامل 200 عنوان کتاب بزرگسال در حوزه ایران و 160 عنوان در حوزه زبان بین الملل از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای شرکت در جشنواره کتاب مقاومت انتخاب شده اند.

"بهروز اثباتی"،‌ دبیر جشنواره کتاب مقاومت در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی جشنواره کتاب مقاومت، افزود: این جلسه روز گذشته برگزار شده است.
وی گفت: در کنار نمایشگاه کار عمده دیگری با ناشران در حوزه بین المللی و داخلی مبنی بر انتخاب 200 عنوان کتاب در حوزه ایران و بزرگسال و 160 عنوان کتاب در حوزه زبان بین الملل برای شرکت در جشنواره کتاب مقاومت صورت گرفته و انجام شد.
به گفته اثباتی 50 الی 60 عنوان کتاب در حوزه ایران و بزرگسال و 100 عنوان کتاب در حوزه زبان بین الملل نیز تا به امروز برای شرکت در جشنواره کتاب مقاومت شناسایی شده اند.
دبیر جشنواره کتاب مقاومت تصریح کرد: برخی از مراکز مرتبط با جشنواره نیز 150 عنوان کتاب برای شرکت در این جشنواره انتخاب کرده اند.
"اثباتی" در پایان با تأکید بر اینکه 5 نشست تخصصی در حوزه کتاب بین الملل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده، گفت: ستاد جشنواره کتاب مقاومت در یک ماه گذشته ستادی فعال و پویا بوده است./ي2
برچسب ها: جشنواره ، کتاب ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار