رئیس کمیته روئینگ گفت: با توجه به اینکه محسن شادی برنامه های خود را به صورت شخصی دنبال می کند به همین دلیل من برنامه های وی را پیگیری نمی کنم.

بهزاد اتابکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون صبح امروز برگزار شد تا در خصوص حضور مربی آلمانی در ایران تصمیم گیری شود و در نهایت مقرر شد با تشکیل کارگروهی این موضوع بررسی شود.

رئیس کمیته روئینگ افزود: البته با توجه به اینکه بحث اصلی مسئولان تامین زیر ساخت های روئینگ و احداث پیست است به همین دليل به نظر می رسد بحث حضور هافی در ایران منتفی است اما در پی مذاکرات انجام شده با این مربی وی علاقه مند حضور در ایران است.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه برای حضور این مربی در ایران فدراسیون نیاز به بودجه کافی دارد به همین دلیل بنده این شرایط را درک می کنم و توقع زیادی از مسئولان فدراسیون ندارم چرا که آنها نیز با به خدمت گرفتن مربی خارجی مخالف نیستند و از طرف دیگر برای تقویت تیم های ملی و پیشبرد برنامه ها در کنار مربی خارجی به پیست استاندارد نیز نیاز داریم.

اتابکی در خصوص محسن شادی نیز گفت: مدتی است که محسن شادی تمرینات خود را به دور از سایر ملی پوشان پیگیری می کند به همین دلیل من نظر خاصی راجع به این قایقران ندارم و برنامه های وی را نیز پیگیری نمی کنم و در حال حاضر نیز اطلاعی در خصوص حضورش در اردوی چین ندارم.

وی یاد آور شد: ما نمی توانیم طبق خواسته های ملی پوشان عمل کنیم و اولویت اصلی منافع ملی است اما درب تیم ملی به روی همه ورزشکاران باز است و اگر شادی بار دیگر تصمیم به بازگشت دارد می تواند با انجام رکوردگیری مجدد در تمرینات حضور پیدا کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار