نماينده مردم ايلام در مجلس با بيان اينكه در واحدهاي خدماتي_ رفاهي ابهام هاي بسياري وجود دارد، گفت: اموال دولت متعلق به همه مردم ايران بوده و نبايد در اختيار عده‌اي خاص و رانتخوار قرار گيرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد شوهاني نماينده مردم ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در صحن علني امروز (سه‌شنبه 24 ارديبهشت ماه) در اخطاري با استناد به  بندهاي 9 و 12 اصل 3 قانون اساسي و در جریان بررسی پیشنهاد یکی از نمایندگان برای بند الحاقی به ماده، بند16 بودجه گفت: بند 9 به صراحت بر رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه در زمینه‌های مختلف مادی و معنوی تاكيد دارد.

وي در ادامه تصريح کرد: در گذشته نيز چنين اجازه‌اي در خصوص واگذاري‌ها به دولت داده شده بود که متاسفانه اموال بيت‌المال که متعلق به همه مردم ايران است، با قيمت‌هاي نازلي واگذار شده که اين امر منجر به بروز مشکلاتي براي مردم و کارگران شده است.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاکيد کرد: اموال دولت متعلق به همه مردم ايران بوده و نبايد در اختيار عده‌اي خاص و رانتخوار قرار گيرد.

نماينده ايلام در پايان خاطرنشان کرد: واگذاري‌هاي نادرست که در لايحه بودجه آمده، چه امکانات رفاهي عادلانه‌اي براي مردم ايجاد مي‌کند؟ اين امر تنها باعث افزايش سطح رفاه براي عده‌اي خاص مي‌شود.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار