پنجمين جشنواره جوان سرباز با همکاری وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیروهای مسلح و به میزبانی وزارت دفاع اول خردادماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دبیر بخش جوان سرباز گفت: پنجمين جشنواره جوان سرباز  با حضور مسئولین نظامی و نیروهای مسلح اول خرداد ماه برگزار می شود.  
جهانگیر سعید زاده افزود : این جشنواره به منظور ارتقا منزلت خدمت سربازي و قدرداني از تلاش سربازان وظيفه ايران اسلامي برگزار مي شود. برگزاري اين جشنواره حركتي در راستاي منزلت افزايي سرباز و مقوله حوزه سربازي بشمار مي آيد.  
دبیر جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در بخش جوان سرباز  تقويت روحيه و انگيزه سربازان براي خدمت صادقانه و عاشقانه به اهداف والاي انقلاب اسلامي ، گراميداشت مقام سرباز و سربازي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تقدير از سربازان نمونه و شاخص نيروهاي مسلح در رشته¬هاي مختلف هنري و ايجاد فضاي مناسب به منظور ارائه آثار، هنري و دستاوردهاي ايشان را از دستاوردهای این جشنواره برشمرد.  
سعیدزاده تصریح کرد: سربازان برای شرکت در این جشنواره باید دارای حداقل هشت ماه سابقه خدمت، دارای حسن شهرت در بين همكاران, فاقد هرگونه سابقه سوء سياسي، اجتماعي و اخلاقي و انضباطي، داراي سيماي موجه سرباز شايسته جمهوري اسلامي ايران، انجام فرايض و احكام ديني و «متدين و انقلابي» و داراي نظم و انظباط مشهود و مثال زدني باشند./ف
 
برچسب ها: جشنواره ، جوان ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار