غلامحسين ذوالقدر گفت: تيم ملي تكواندو در كنار شايسته سالاري نفراتش به بهترين نتايج دست مي‌يابد.

غلامحسين ذوالقدر دبير فدراسيون تكواندو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: از اواخر بهمن سال 91 تيم ملي تكواندو در دو گروه مردان و بانوان خود را آماده مسابقات جهاني مكزيك كرده است كه از اين رو در ارديبهشت 92 دو دوره مسابقات بين المللي را در تقويم آماده سازي تيم ملي تكواندو قرار داديم. مسابقات بين المللي كلاس A اتحاديه اروپا در اسپانيا محك جدي براي ملي پوشان مان بود كه دراين رقابت توانستيم 11 مدال بدست بياوريم.
 
وي ادامه داد: در مسابقات اسپانيا 38 كشور معتبر اروپايي حضور داشتند كه اكثرا با قهرمانان جهان و المپيك خود مقابل تيم ملي تكواندوي ايران صف آرايي كردند در نهايت در دو گروه مردان و بانوان به عنوان قهرماني رسيديم.
 
ذوالقدر تصريح كرد: در هر دو رقابت‌هاي بين المللي اسپانيا و تونس هدف كادر فني تيم ملي تكواندو، ارزيابي نفرات اردو نشين بود تا در آينده نفرات اصلي خود را براي مسابقات جهاني  مكزيك بشناسد و در ضمن در گروه بانوان نيز نفرات ما تجربه خوبي از مسابقات اسپانيا و تونس بدست آوردند.
 
دبير فدراسيون تكواندو در مورد كناره گيري يوسف كرمي از تيم ملي تكواندو گفت: يوسف كرمي بازيكن بزرگي است و تجربه زيادي داشت و خودش تصميم گرفت تا دراين دوره از مسابقات جهاني در اردو تيم ملي حضور نداشته باشد در ضمن يوسف كرمي در انتخابي نتيجه را به حريف خود واگذار كرده بود.
 
وي ادامه داد: دليل اصلي كنار رفتن يوسف كرمي مشكلات شخصي بوده است عدم حضورش به خاطر قهر و درگيري نيست.
 
ذوالقدر در پايان خاطر نشان كرد: ملي پوشان با مربيان زندگي مي‌كنند نفرات تيم ملي تكواندو مطيع كادر فني هستند و در سايه شايسته سالاري به بهترين نتايج دست پيدا مي‌كنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار