شماري از ساکنان محله وادي السايح در بخش قديمي شهر حمص که بخشهاي زيادي از آن از وجود تروريستها پاکسازي شده است عربستان ، قطر ، رژيم صهيونيستي و ترکيه را مسئول جناياتي دانستند که افراد مسلح تروريست در سوريه مرتکب مي شوند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ تروريستها خانه هاي مردم و اموال دولتي را در وادي السايح تخريب کرده اند.

يک مرد گفت :ما اين خانه را به سختي ساخته بوديم اما تروريستها آن را ويران کرده اند و همه دسترنج ما را بر باد داده‌اند . سي سال زحمت ما را به هدر دادند . هر چه که توانسته اند به غارت برده اند و هر آنچه را که نتوانسته اند ببرند آتش زده اند . از خانه اي به خانه ديگر رفته اند و خراب کاري کرده اند .

يک مرد ديگر گفت : اين خانه ماست هيچ چيز نمانده است . همه چيز را خراب کرده اند اين معناي آزادي است؟يک زن گفت : من اميدوار بودم خانه ام را با کليد باز کنم اما خانه را ويران کرده اند و دري باقي نمانده است . تروريستها ، وادي السايح را که منطقه قديمي حمص است و به عنوان آثار باستاني محسوب مي شود ويران کرده اند .

يک مرد گفت : بسيار جاي تأسف دارد که پس از گذشت حدود يکسال و نيم که به وادي السايح بازگشته ام مي بينم اين محله را ويران کرده اند. افراد مسلح ما را از وادي السايح بيرون راندند و خانه هايمان را ويران کردند پسرم شهيد شد. اينها همه از  الطاف! پادشاه عربستان و حمد بن خليفه آل ثاني امير قطر و اسرائيل است خدا خانه اردوغان را خراب کند .يک زن گفت :اين مشکلات ناشي از اقدامات حمد ( بن خليفه آل ثاني امير قطر) و سعوديها و ديگران است . ما را آواره کردند خانه هايمان را آتش زده اند از خانه هايمان سرقت کردند.

سنگرها و تونلها نيز شاهدي بر اقدامات جنايتکارانه آنهاست .يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت : ما نيروهاي ارتش پس از نبرد به سوي وادي السايح پيشروي کرديم همچنان تعداد از تک تيراندازان در اينجا حضور دارند . آنها به سوي ما نارنجک نيز پرتاب مي کنند. به خواست خدا باقيمانده اين منطقه را نيز پاکسازي خواهيم کرد .بر روي يکي نارنجکها که پرچم شورشيان سوري ديده مي شود نوشته شده اين نارنجک از خون شهدا ساخته شده است و فروشي نيست .

برچسب ها: تروریست ، قطر ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار