مدیر شبکه تلویزیونی اسلام تی وی آفریقای جنوبی،کیفیت تولیدات شبکه سحر را ستود و از این شبکه ایرانی به خاطر پرداختن به مسائل مشترک جهان اسلام ونقاط عطف رویدادهای این پهنه بزرگ از جهان امروز قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، " فرهاد عمر " که صبح دوشنبه ضمن بازدید از شبکه جهانی سحر، با " مهدی مجتهد " مدیر این شبکه دیدار و گفت وگو کرد، ضمن معرفی شبکه تحت مدیریت خود به عنوان شبکه ای اسلامی و با مخاطب گسترده در آفریقای جنوبی و سراسر قاره آفریقا، با رویکرد ها، ساختار و تولیدات شبکه بین المللی سحر آشنا شد.
در این دیدار، مجتهد با تاکید بر لزوم توجه رسانه های اسلامی به موج گسترده ترویج اسلام هراسی از جانب رسانه های غربی و سیطره جریان اسلام ستیز بر حرکت اکثریت رسانه های جهان، خاطر نشان کرد: شبکه های اسلامی باید با اتحاد خود در مقابل این موج و هجمه روز افزون آن بایستند و برای آنکه در صحنه این مبارزه مقدس، با توان، بهره وری و پشتوانه بهتر و بیشتری حاظر شوند، با اتکا به نقاط قوت یکدیگر هم افزایی و تقویت بنیان های ساختاری و محتوایی داشته باشند.
وی همچنین از همکاری شبکه سحر بویژه سیمای انگلیسی آن با شبکه اسلام تی وی استقبال کرد و مجموعه مستند " ایران دیاری برای تمام فصول"، مجموعه انیمیشن " کودک و اشغالگر " و فیلم سینمایی " ستاره سهیل" از تولیدات شبکه سحر را به شبکه اسلام تی وی آفریقای جنوبی اهداء کرد.
فرهاد عمر نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و آرزوی گسترش تعاملات دو جانبه، گفت: وقتی به مجموعه تولیدات شبکه سحر نگاه می کنم از اینکه موضوعات تفکر برانگیزی را انتخاب و آنها را در سطح قابل رقابت جهانی و در قالب محصولات تلویزیونی موفق ارائه کرده اید، بی اندازه خوشحال می شوم زیرا این قبیل تولیدات شبکه های اسلامی هستند که می توانند بر دیدگاه و نگرش مخاطبان آنها تاثیر گذاشته و اهداف شبکه های اسلامی را تحقق کنند.
در جریان این دیدار، مجموعه مستند" به سوی آزادی " محصول شبکه سحر نیز که به معرفی تلاش ها و مبارزات همرزمان مسلمان نلسون ماندلا برای برچیدن آپارتاید می پردازد، به این مدیر رسانه ای آفریقای جنوبی معرفی شد که با اظهار تمایل عمیق و استقبال فرهاد عمر برای نمایش این مستند از شبکه اسلام تی وی روبرو شد.
 در پایان نشست مدیران شبکه های سحر و اسلام تی وی، دو طرف بر تبادل برنامه و تعاملات برنامه سازی بیشتر توافق کردند./ي2
برچسب ها: شبکه سحر ، مدیر ، اسلام ، تی وی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.