سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي شهرداري قم گفت: شهرداري با توجه به تحريم‌ها و شرايط اقتصادي توانسته است پروژه‌هاي شهري به طور مطلوب مديريت كند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علي يامولا با اشاره به تحريم‌هاي كشورهاي بيگانه گفت: مديريت شهري بخشي از تأمين مالي خود را به صورت اماني انجام داد و در اين راستا براي تحقق اهداف مديريت شهري به مشاركت با بخش خصوصي پرداخت.
سرپرست معاونت سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي شهرداري قم به موقعيت شهر قم اشاره كرد و افزود: قم همواره مورد توجه مسلمانان، شيعيان، علاقمندان به كريمه اهل بيت(س) و آحاد مردم بوده به طوري كه اين شهر از ظرفيت مطلوب براي جذب سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي پروژه‌هاي شهري برخوردار است.
وي يادآور شد: سالانه بيش از 20 ميليون زائر و گردشگر در استان قم مراجعه مي‌كنند و كساني كه از كشورهاي خارجي به قم مي‌آيند ابراز علاقه مي‌كنند تا در پروژه‌هاي شهري قم مشاركت داشته باشند.
يامولا با بيان اينكه سعي كرديم اصلاحاتي براي رفع موانع موجود براي سرمايه‌گذاري ايجاد كنيم گفت: اكنون در مديريت شهري به دنبال نيازها هستيم و بايد در نظر داشت نگاه شهرداري به پروژه‌ها كاسب‌كارانه نيست.
وي يادآور شد: بودجه شهرداري براي اهداف استراتژيك در مديريت شهري پاسخگو نيست كه در اين زمينه نيازمند بودجه ويژه است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.