مدیر کل راه و شهرسازی فارس به پیشنهاد جدیدی که از فارس در مورد طرح مسکن مهر مطرح شد و مورد موافقت وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح جدید زمین را در اختیار سه خانواده قرار داده و به هر خانواده نیز 25 میلیون وام پرداخت می شود که در مجموع مبلغ وام به عدد 75 میلیون تومان می رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، عشایری افزود: این طرح نیز با استقبال مردم همراه شد زیرا شهروندان می توانستند با استفاده از تسهیلات پرداختی منزلی را با سلیقه خودشان بسازند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر از مهمترین و بزرگ ترین طرح های دولت است، تاکید کرد: دولت طی پنج سال از آغاز به کار مسکن مهر در کشور سه بار تغییراتی را در ساختار اجرایی این طرح ایفا کرد که هر کدام به گونه ای باعث رفع برخی از مشکلات بود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در مرحله اول، اجرای این طرح را به تعاون سپردند که پس از مدتی این طرح به مسکن و شهرسازی سپرده شد که پس از مدتی بحث طرح خود مالکی نیزتعریف و با استقبال مردم همراه شد.

عشایری با بیان اینکه طرح خود مالکی باعث اعمال سلیقه افراد در ساخت منزل برای خودشان شد، تصریح کرد: زمین رایگان، ارائه تسهیلات از مهمترین مباحثی شد که استقبال مردم از مسکن مهر را به همراه داشت./س

برچسب ها: شیوه نوین ، مسکن مهر ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.