اداره كل اطلاعات و برنامه ريزي معاونت صدا گلچيني از برنامه هاي شبكه جوان را تحت عنوان "شاخص" معرفي كرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با توجه به تعدد شبكه ها و برنامه هاي اين معاونت 1061 عنوان برنامه به مدت 483 ساعت به صورت روزانه به روي آنتن مي رود. معاونت صدا 4056 برنامه را در هفته پخش مي كند .

 از اين رو شبكه راديويي جوان برنامه هاي شاخص خود را اينگونه معرفي كرد:

برنامه هاي "اينجا شب نيست" با پخش گفتگوي شبانه و با تبيين موضوعات اخلاقي، فرهنگي و هنري ساعت 00:00 بامداد، مجله علمي "صبح دانش" كه به پيشرفت هاي علمي كشور مي پردازد ساعت 9:00، چالشي حوزه اجتماعي و سياسي با برنامه"چهل تكه"ساعت 11:30، برنامه فرهنگي هنري "كافه رادي" ساعت 14:30، "معمولي نيست" با هدف طرح و تبيين مشكلات با انديشه اي و ديني ساعت 16:30 و "مسابقه سرگرم كننده " پاتوق شبانه ساعت 20:00 شنبه تا چهارشنبه به روي آنتن راديو جوان مي رود.

برنامه "جوان ايراني سلام" با بررسي اخبار و مسائل روز سياسي، اجتماعي و اطلاع رساني ساعت 6:40 و برنامه"سبقت آزاد" اين راديو با طرح و بررسي مشكلات جوانان با ميزگرد دانشجوييي و مروري بر اخبار آنان ساعت 17:00 روزهاي شنبه تا پنجشنبه پخش مي شود.

شنوندگان راديو جوان پنجشنبه و جمعه برنامه " بند كفشتو محكم كن" را به منظور اطلاع از كارآفرينان موفق ساعت 10:30 مي شنوند.

"آهاي دلاي با وضو" به منظور پاسداشت ارزش هاي دفاع مقدس ساعت 14:00 و " سه ستاره" با مصاحبه با ستاره هاي مختلف هنري و ورزشي ساعت 19:00 و "روايت افسانه هاي ملل مختلف با برنامه "هزار افسان" ساعت 23:00  پنجشنبه ها به روي آنتن راديو جوان مي رود.

برنامه طنز "فصل مشترك" با هدف تشويق جوانان به تامل و تعمق در امور اجتماعي و برنامه طنز ورزشي"توپ" ساعت 19:00 جمعه تقديم شنوندگان مي شود.

برنامه  مشاور محور "بامن حرف بزن" نيز شب هاي شنبه ساعت 21:00  به نياز و احساس دروني مخاطبانش مي پردازد.

"چهار چهار، دو" يكشنبه ساعت 21:00 مسائل فوتبال ايران را بررسي مي كند.

برنامه "دوشنبه شب با شما" نيز با طرح سوالات و شبهات ديني و پاسخگويي به آن ها ساعت 21:00 دوشنبه با شنوندگان راديو جوان همراه مي شود./ي2
برچسب ها: رادیو ، جوان ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار