مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12 از عملکرد سامانه 137 در فروردین ماه سال 92 در این منطقه خبر داد.

حسین سعدی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به میزان رضایتمندی‌ شهروندان در سال 91، 54/83 میزان رضایتمندی‌ سال 92، 8/88 رشد 26/5 درصدی میزان رضایمتمندی‌ سامانه 137 شهرداری منطقه 12 سعی در افزایش رضایتمندی‌ صد درصدی شهروندان در سال 92 را خواهد داشت.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: سامانه 137 شهرداری منطقه 12 با سعی و حفظ میزان رضایتمندی‌ شهروندان این منطقه با افزایش ارتقای عملکرد سامانه 137 پشتیبانی در صد بسیاری از پیامکهای‌ شهروندی عملکرد مناسب و مثبتی را در فروردین ماه سال 92 داشته است.
سعدی پور با اشاره به مقایسه و تفاوت پیامک های شهروندی در سال 91 و فروردین ماه سال 92 گفت:  
بیشترین آمار رضایتمندی مرتبط با موضوع جمع آوری و نصب شامل،خاک و نخاله،سطل زباله،ضایعات و موارد فیزیکی است.
وی ادامه داد:
موضوع اول جمع آوری و نصب با 10 هزار و 715 عدد پیامک و رضایتمندی 8/12 درصد،موضوع دوم زباله و ضایعات 9 هزار و 617 عدد و رضایتمندی 5/11 درصد، موضوع سوم آسفالت، 9 هزار و 70 عدد و رضایتمندی 9/10 درصد موضوع چهارم،نظافت 88 هزار و 540 عدد و رضایتمندی،6/10 دصد و 6 هزار و 623 پیامک موضوع سطح معبر و رضایتمندی 9/7 درصد،آمار شهروندی سال 91 است.  
سعدی پور در پایان با اشاره به آمار پیامک‌های شهروندی سال 92 افزود:
جمع آوری و نصب 706 عدد آسفالت 529 عدد،نظافت 502 عدد،زباله و ضایعات 429 عدد،ساخت و ساز 401 مورد از پیامک‌های شهروندی سال 92 با میزان رضایتمندی‌ 7/13 درصد جمع‌اوری و نصب موضوع آسفالت با رضایتمندی‌ 3/10 درصد موضوع نظافت با رضایتمندی‌ 7/9 درصد موضوع زباله و ضایعات با رضایتمندی‌ 3/8 درصد موضوع ساخت و ساز رضایتمندی‌ 8/7 درصد است./ف

برچسب ها: سامانه ، عملکرد ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار