امام جمعه اردبیل گفت: مطالبه اصلی مردم از صدا و سیما به عنوان یک رسانه فراگیر ایجاد فضای مناسب تربیتی و فرهنگی است تا جامعه از آسیب‌های جدی به دور باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی در دیدار با مدیران، معاونان و برخی از دست‌اندرکاران صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: آنچه که امروز به عنوان یک تکلیف اساسی برعهده رسانه ملی در آستانه حساس‌ترین رویداد کشور وجود دارد، حرکت مدبرانه در تبلیغ و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حضور مردم و مشارکت حداکثری آنها است.

وی تصریح کرد:‌ هرچند برخی از رسانه‌های داخلی و خارجی ماه‌ها است که به سیاه‌نمایی و زیرسئوال بردن برخی دستاوردها و اقدامات مثبت روی آوردند، اما صدا و سیما در این مرزبندی‌ها نباید حقیقت و انصاف را فدای برخی نگرش‌های سیاسی بکند؛ بلکه شایسته است با درنظر گرفتن منافع ملی، کشورمان را از خطر و آسیب بی‌اعتماد کردن مردم به نظام و ارکان آن در امان نگه دارند.

  حجت الاسلام و المسلمین عاملی به حرکت خطرناک دشمن از طریق رسانه‌ها در ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم اشاره کرد و ادامه داد:‌ دشمن با این حرکت خود چند هدف را دنبال می‌کند و ما باید با برنامه‌ریزی درست اجازه ندهیم این اهداف دشمن به ثمر نشسته و یا فکر پلیدشان در جامعه ساری و جاری شود که قطعاً تیر دشمن در این زمینه نیز به سنگ می‌خورد.

وی، یکی دیگر از حرکات مثبت رسانه ملی را ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه آن هم به شکل معقول، نشان دادن فضای امیدبخش به مردم و حرکت در مسیر حفظ منافع ملی توصیف کرد و یادآور شد: شایسته نیست منافع ملی خودمان را فدای برخی نگرش‌های حزبی، سیاسی و جناحی کنیم/س  

 

.

برچسب ها: اردبیل ، ماموریت ، صدا ، و ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.