رییس شرکت گاز ناحیه گچساران گفت: طرح مطالعاتی و نقشه برداری انتقال شبکه گاز به منظور تامین انرژی حرارتی به مجتمع پتروشیمی این شهرستان شروع شد.

 
ˈناصر دلفریانˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: طرح شبکه گذاری گاز این مجتمع از سه محور برای مصارف صنعتی و اداری پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: بخش اصلی این طرح که از محور ˈامامزاده حیدرکرارˈ از توابع بخشˈزیدونˈ استان خوزستان به منظور تامین خوراک صنعتی مجتمع پتروشیمی با ظرفیت 55 هزار متر مکعب در هر ساعت است.
رییس شرکت گاز ناحیه گچساران تصریح کرد: به منظور تامین انرژی گاز مصارف بخش اداری این واحد صنعتی مطالعات و نقشه برداری از دو محور از شبکه گاز اصلی شهرستان گچساران با ظرفیت های پنج هزار و شش هزار متر مکعب در ساعت پیش بینی شده است.
دلفریان از تکمیل طرح مطالعاتی شبکه گذاری گاز شهرک صنعتی ˈامامزاده جعفرˈ نیز خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون در حال طی کردن مراحل قانونی برای شروع شبکه گذاری است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج،مجتمع عظیم پتروشیمی گچساران با توانایی خط تولید افزون بر یک میلیون تن پلی اتیلن در سال با بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی در 60 کیلومتری جنوب دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در حال احداث است./س
برچسب ها: انتقال ، گاز ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.