شهردار سراب از ایجاد پارک طبیعی و جنگلی بزرگ در شهرستان سراب خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حسین پوری در جمع خبرنگاران در آئین امضای تفاهم نامه این طرح بزرگ افزود: در محل پارک 14معصوم فعلی در وسعت 100هکتار و با سرمایه اولیه 10میلیارد ریال در بارزمانی 24ماه این پارک اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های منطقه مورد نظر از لحاظ آب،برق و راه مهیا شده است ابرازداشت: باغ پرندگان،و برخی پستاندارن و نیز باغ وحش،پیست اسب سواری،ایجاد مزارع متعدد از گیاهان ،ایجاد مجتمع های ویلایی برای اسکان دهی به مسافران و گردشگران،گلخانه های زینتی از جمله امکانات این پارک خواهد بود.

این گزارش حاکی است شرکت همیاران شمیم یاس سرمایه گذار بخش خصوصی طرح است که به گفته شهردار از ماه ها قبل رایزنی و مذاکرات برای جذب این شرکت و ترغیب به سرمایه گذاری در سراب صورت گرفته است.

داوداصیل قائم مقام مدیرعامل شرکت همیاران شمیم یاس به خبرنگاران گفت: از لحاظ وسعت این پارک در خاورمیانه منحصر به فرد خواهد بود و با ایجاد مرکز نگهداری حیوانات ،مزارع پرورش انواع حیوانات اهلی،باغ پرندگان شکاری و اهلی،آبزی و کنارآبزی و پارک جنگلی و آلاچیق های متعدد،ویلاهای در حد 40مترمربع،فروشگاه عرضه مستقیم محصولات ،گلخانه های زینتی و ایجاد تنوع گیاهان و درخت های سازگار با محیط مکان بسیار مناسبی برای گردشگران و مردم منطقه فراهم خواهیم کرد/س

برچسب ها: ایجاد ، پارک ، بزرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.