معاون فعالیت های سینمایی سازمان سینمایی کشورگفت: مدیران سینمای جام جم شهر پردیس در جریان ساخت این سینما مشکلات و کمبود های زیادی داشتند که ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اقدامات لازم را در جهت حذف این کمبود ها صورت خواهیم داد .

مهدی عظیمی میر آبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :مدیران سینمای جام جم شهر پردیس در جریان ساخت این سینما مشکلات و کمبود های زیادی داشتند که ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و اقدامات لازم را در جهت حذف این کمبود ها صورت خواهیم داد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :بر اساس آزمونهای دینی یک مسیر چند بخش دارد که از ابتدا و خود مسیر و نقطه پایان طراحی شده است ابتدای آن به نیت فرد برمی گردد و آغاز مسیر را شکل می دهد و باید بر مبنای این نیت کار کرد و با تلاش می توان به نقطه پایان رسید در آخر هر مسیر خداوند هیچ نفسی را بیش از توان خود تکلیف نمی کند .

معاون فعالیت های سینمایی سازمان سینمایی کشورتصریح کرد :افتتاح سینمای پردیس در ماه رجب از برکات خاصی برخوردار است من به عنوان یک مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسئولین شهرستان پردیس می خواهم که همیشه سینمای این شهر را حمایت کنند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش در حوزه سینما مصداق جهاد است .

عظیمی میر آبادی در خاتمه اظهار داشت :تلاش در سینما از ارزش افزوده برخوردار می باشد در نگاه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سینما بیشتر بروی مخاطب آن است و نقش سینما و ارتباط سینما با مخاطب از خروجی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است یک مقطعی دور دور تهیه کنندگان و سینماگران بقوده است و این موضوع در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارتباط مستقیم سینما با مخاطب تغییر کرده است ./س


برچسب ها: سینما ، پردیس ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.