مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: تصورم بر این است که بهترین قرعه نصیب استقلال شده است و بچه ها باید از این فرصت خوب استفاده کنند.

علی لطیفی مهاجم سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تصورم بر این است که بهترین قرعه نصیب استقلال شده و اگر خود امیر قلعه نویی هم می خواست در این مرحله حریفش را انتخاب کند همین الشباب امارات را انتخاب می کرد به همین دلیل بچه های استقلال باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند. من بازی الشباب و صبای قم را دیدم و الشباب تيم خوبی نبود اما در هفته های اخیر بسیار خوب کار کرده و نشان داده که می تواند حریف خطرناکی برای استقلال باشد.

وی افزود: البته سازمان دفاعی الشباب بسیار ضعیف است و استقلال می تواند از کندی خط دفاع آنها نهایت استفاده را ببرد و به جمع 8 تیم برتر آسیا برسد. استقلال توان برد الشباب را در هر2  بازی  دارد اما فکر می کنم امیر قلعه نویی در امارات به مساوی راضی است تا کار را در بازی برگشت تمام کند. البته استقلال در امارات دنبال گلزنی هم هست چون گل زده در خانه حریف در بازی برگشت خیلی می تواند به تیم کمک کند.

لطیفی در پایان گفت: استقلال در این مرحله نگرانی ندارد و قرعه بسیار خوبی این تیم شده است. استقلال به لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار دارد و اگر دنبال قهرمانی در آسیا است باید به فکر مراحل بعد از بازی با الشباب شروع می شود. استقلال به احتمال زیاد از این مرحله صعود می کند و اگر به دنبال قهرمانی در آسیا است، باید در هر 3 خط خودش را تقویت کند چون در دفاع هافبک و حمله با مشکل مواجه است و باید خیلی روی این تیم کار شود تا مشکلات فنی استقلال رفع شود./آق
برچسب ها: لطیفی ، استقلال ، الشباب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار