عضو جمعيت وفاق ملي- اسلامي بحرين با اشاره به نقض حقوق بشر و شکنجه زندانيان در بحرين، تاکيد کرد: خوي رژيم حاکم اين است که به جامعه داخلي و جامعه بين الملل دروغ مي‌گويد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛هادي الموسوي در سخناني گفت: شکنجه، بدرفتارهاي شديد و اهانت به کرامت انسان ها در بحرين بر اساس قوانين بين المللي جنايت به شمار مي رود و همه مسئولان بحريني، از جمله پادشاه، مي دانند که شکنجه جنايت محسوب مي شود.  

وي افزود: گزارش کميته حقيقت ياب محمود شريف بسيوني، در گزارش خود در سال دو هزار و يازده تاکيد کرد که شکنجه جنايت به شمار مي رود و به اين مسئله در بحرين اشاره کرد. گزارش حقيقت ياب درباره تحولات بحرين به طور واضح و صريح از وجود شکنجه در بحرين سخن گفت. همچنين در گزارشي که نماينده سازمان ملل درباره حقوق بشر در سال دو هزار و يازده تهيه کرده بود و در آن صد و هفتاد و شش توصيه به بحرين ارائه کرد بر ضرورت جلوگيري از شکنجه در بحرين تاکيد شد.

وي اظهار داشت: همچنين سازمان ها و مراکز فعال در عرصه حقوق بشر در برخي کشورهاي دوست نظام حاکم بحرين مانند آمريکا و انگليس، که دو کشور دوست و حامي رژيم حاکم بحرين به شمار مي روند و به همه عرصه ها در مسئله بحرين توجه مي کنند، بر وجود شکنجه در بحرين تاکيد کرده اند.

عضو جمعيت الوفاق بحرين تصريح کرد: رژيم حاکم عادت دارد به جامعه بحرين و جامعه بين الملل دروغ بگويد و از کوچک ترين فشارهاي موجود براي خلف وعده بهره برداري مي کند.وي گفت: بحرين زماني مرکز اخلاق و امنيت بود، اما اکنون مرکز شکنجه به شمار مي رود. شکنجه موجود در کشور با اطلاع همه مسئولان انجام مي شود.
برچسب ها: بحرین ، الوفاق ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار