سرمربی‌ فصل گذشته تیم شهرداری ساوه گفت: در صورتیکه هدف‌گذاری مسئولان باشگاه رسیدن به صدر جدول باشد، در این تیم نمی‌مانم.

رضا عقابی سرمربی‌ فصل گذشته تیم فوتسال‌ شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای تیم شهرداری ساوه زحمات زیادی کشیدم 10 سال از جوانیم را برای این تیم صرف کردم تا به جایگاه بالایی برسیم و مقابل تیم‌های نامی کشور صف‌آرایی کنیم.

ما این تیم را از رقابت‌های درون استانی و لیگ‌های پایه به لیگ برتر رساندیم در آن روزها برای رسیدن به هدف خود سختی‌های زیادی را تحمل کردیم تا اینکه توانستیم در لیگ برتر تیم داری کنیم.

وی افزود: زمانیکه این اتفاق بزرگ برای تیم فوتسال‌ ساوه به وقوع پیوست، هدف گذاری شد که با یک تیم بومی در لیگ برتر رقابت کنیم همین که بیشتر بازیکنان بومی باشد تا پتانسیل جوانان ساوه هدر نرود بزرگترین هدف تیم بود که در این دو سال به این مهم رسیدیم با وجود اینکه مانند دیگر تیم‌ها برای بستن هزینه‌های میلیاردی نکردیم اما در هر فصل بازیکنانی‌ مانند محمد شجری‌، علی اسدی و احمد اسماعیل پور را به لیگ معرفی کردیم که ره یک از آنها در تیم ملی حضور پیدا کردند و از فوتبالیست‌های توانایی کشورمان هستند.

عقابی در ادامه بیان داشت: تمام این اتفاقات خوب برای تیم شهرداری ساوه در حالی به وقوع پیوست که بودجه تیم برای جذب بازیکنان تنها 300 میلیون بود. با شناختی که در این سالها از این باشگاه پیدا کردم اطمینان دارم ظرفیت صرف هزینه تامین نبوده و شهرداری ساوه قادر نیست مانند دیگر تیم ها بودجه ی بالایی به تیم اختصاص دهد با این بودجه مسئولان نباید انتظار رسیدن شهرداری را به صدر جدول داشته باشد در لیگ تیم‌هایی مانند دبیری حضور پیدا می‌کنند که فصل گذشته با هزینه 2 میلیاردی به رده‌ی چهارم جدول رسیدند و به طور  حتم در این فصل برای قهرمانی بودجه بیشتری را به تیم اختصاص می‌دهند.

سرمربی‌ تیم شهرداری ساوه اضافه کرد: همه می دانند شهرهای اصفهان، تبریز برای اینکه به صدر جدول برسند زمان و بودجه زیادی صرف می‌کنند در این صورت شهر ساوه از رقابت ها عقب می‌ماند و جایگاهی در صدر جدول نمی‌گیرد زیرا ما در هر فصل از بازیکنان بومی استفاده می کنیم و در صورتیکه این بازیکنان تبدیل به پدیده شوند، تیم های قدرتمند به سرعت آنها را جذب می‌کند و بار دیگر باید به استعداد‌یابی برسیم قصد نداریم راه شن‌سای ساوه را ادامه دهیم این تیم بسته شد و به قدرت رسید اما حتی یک بازیکن‌ بومی نداشت و در پی جمع‌آوری ستارگان در تیم بود اما مردم ساوه تیمی می‌خواستند که بتواند توانایی جوانان ساوه را به رخ فوتسال‌ کشور بکشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: منتظر جلسه هیئت مدیره هستم اگر هدف آنها بقای تیم شهرداری ساوه در لیگ باشد، هدایت تیم را برعهده می گیریم اما در صورتیکه مسئولان باشگاه بدون توجه به شرایط رسیدن به صدر جدول را هدف قرار دهند بدون تردید از باشگاه جدا می شوم و یک سال استراحت می‌کنم زیرا تیم ساوه گنجایش و کشش رسیدن به بالای جدول را ندارد البته این کشش مربوط به بودجه می شود و هیچ ارتباطی به توانایی بازیکنان ندارد.

عقابی در پایان خاطر نشان کرد: من 10 سال از بهتر روزهای عمرم را برای موفقیت شهرداری ساوه گذاشتم همیشه در کنار تیم هستم مگر اینکه اهداف محالی را برای تیم در نظر بگیرند در این صورت ترجیح می دهم شخص دیگری این مسئولیت را برعهده گیرد./آق
برچسب ها: عقابی ، تیم ، فوتسال ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار