نماينده مردم تهران در مجلس با بيان اينكه تعجب می‌کنم که چرا از بعد از ثبت نام هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای ترسیده‌اند، گفت: نمايندگان با گردش باد حرکت نکنند، مجلس باید نشان دهد که با صلابت در خط امام(ره) و رهبری بوده و از هیچکس بیم و هراس ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی بعدازظهر امروز (دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه) مجلس در تذكري آيين‌نامه‌اي با اشاره به صحبتهای برخی نمایندگان درباره نامه انتقاد از مواضع آيت‌الله هاشمی گفت: بعد از صحبتهاي آيت‌الله هاشمي درباره مسئله فلسطين و ولايت دوستان مشورتی کردند و به این نتیجه رسیدند که باید پاسخی به این اظهارات تهیه شود و الان هم بنده با دست خط خود چنین نامه‌ای را تهیه کرده‌ام.
 
وی در ادامه افزود: بنده خودم تا آنجایی که از نمایندگان امضا گرفتم، به همه نمایندگان عرض کردم این نامه را بخوانید، موضوع نامه این است ، عده‌ای از نمایندگان نامه را مطالعه و سپس آن را امضاء کردند.
 
حسینیان با اشاره به اظهارات سعدون‌زاده راجع به اینکه در این اطلاعیه از من هم اسم بردید، بیان داشت:‌ آقای سعدون‌زاده متاسفانه خلاف می‌فرمایید، هیچ یک از سایت‌هایی که این اطلاعیه را منتشر کردند اسمی از شما نبردند. آقای سعدون زاده نه تنها آن نامه را امضا‌نکرده بلکه با بنده هم وارد مجادله شد و سخنان توهین آمیزی به بنده فرمود و بنده هم مسائلی را خدمت او عرض کردم، الان تعجب می‌کنم که چرا از بعد از ثبت نام آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری، عده‌ای ترسیده اند.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: دوستان نگران نباشید، پای حق بایستید و با گردش باد حرکت نکنید؛ این مجلس باید نشان دهد که با صلابت در خط امام(ره) و رهبری بوده و از هیچکس بیم و هراس ندارد.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: حسینیان ، هاشمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار