علی نادی کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در این مرحله از اردوهای تدارکاتی تیم ملی حضور ندارند تمریناتشان را برای حفظ آمادگی جسمانی به طور خصوصی دنبال می کند.

علی نادی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات لیگ وقتی متوجه شدم جزو اسامی دعوت شدگان به این مرحله از اردوهای تدارکاتی نیستم بلافاصله نسبت به انجام برنامه های فیزیوتراپی برای رسیدن به سلامتی کامل اقدامات لازم را انجام دادم حالا که به شرایط مطلوب جسمانی رسیدم حدود یک هفته است که برنامه های توپی را آغاز کرده ام.

وی یادآور شد: صحبت هایم با ولاسکو سرمربی تیم ملی بسیار امیدوارکننده بود بعد از جلسه ای که با وی داشتم انگیزه بسیار زیادی برای انجام تمرینات حرفه ای و سنگین پیدا کردم به طوری که با روحیه مضاعف و بالا تمرینات توپی را انجام می دهم تا باز هم به عنوان یکی از مهره های اصلی تیم ملی محسوب شوم.

دفاع وسط پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: در خصوص عدم حضورم در ترکیب کنونی تیم ملی شایعات بسیار زیادی گفته شد که پس از تشکیل جلسه با ولاسکو تمامی آنها برایم روشن شدم و با این مسئله به خوبی کنار آمدم و متوجه شدم که یک سرمربی در هر دوره ای برای خود نقشه و برنامه ای خاص تدارک دیده است این امر در حالی است که مدت قرارداد ولاسکو فقط 2 ساله است و این امر باعث می شود تا وی بخواهد هرچه بهتر در طول این مدت کوتاه برنامه هایش را اجرا کند.

**لیگ جهانی را با گروه سختی تجربه می کنیم

علیرضا نادی در خصوص حضور تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ جهانی گفت: به نظر من گروهی که تیم ملی ایران در آن قرار دارد بسیار سخت است شنیدم که برگزاری دیدار های تدارکاتی  با تیم ملی بلغارستان در دستور کادر فنی است در صورت اجرایی شدن این بازیها به طور قطع بازیکنان با شرایط ایده آل و مطلوبی در مسابقات لیگ جهانی حاضر می شوند وی تصریح کرد:  با توجه به سوابقی که تیم های هم گروه ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی دارند،‌غلبه بر آنها کار مشکل اما قابل دسترس  است اکثر آنها در کارنامه ملی  خود حضور در مسابقات جام جهانی و المپیک را ثبت کرده اند.


** توقعات مردم از تیم ملی بالاست

علی رضا نادری خاطر نشان کرد:  با توجه به آن که تیم ملی والیبال توانست در مسابقات جهانی مقابل حریفان چون صربستان ،‌لهستان، و .... نتیجه قابل قبول را کسب کند این امر توقعات مردم از تیم ملی را تا حد قابل توجهی بالا برده است امیدوارم بازیکنان تیم ملی ایران با بازیهای خوب و حرفه ای خود مردم را از خود راضی کنند.

وی تصریح کرد: به نظر من شاید  حریفان ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی عنوان دار هستند ما تیم ملی ما هم جزو تیم های قوی و قدرتمند است در  حال حاضر به راحتی در سطح  قاره آسیا تیم های بزرگی را شکست می دهیم به طور قطع در لیگ جهانی هم  این قدرت به رخ همگان کشیده می شود و والیبالیست های ایرانی به هیچ عنوان  مقابل حریفان دست و پا بسته نیستند.

**  تجربه و سابقه حریفان را نمی شود کتمان کرد

 کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: از تیم ملی والیبال توقع می رود در بازی هایی که به میزبانی ایران و در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود نمایش خوبی از والیبال  ایران داشته باشند  و مقابل تماشاگران حاضر در سالن خوب ظاهر شوند. برگزاری دیدار های تدارکاتی  با تیم ملی بلغارستان در دستور کادر فنی است در صورت اجرایی شدن این بازیها به طور قطع بازیکنان با شرایط ایده آل و مطلوبی در مسابقات لیگ جهانی حاضر می شوند

وی تصریح کرد:  با توجه به سوابقی که تیم های هم گروه ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی دارند،‌غلبه بر آنها کار مشکل اما قابل دسترس  است اکثر آنها در کارنامه ملی  خود حضور در مسابقات جام جهانی و المپیک را ثبت کرده اند.

** توقعات مردم از تیم ملی بالاست

علی رضا نادری خاطر نشان کرد:  با توجه به آن که تیم ملی والیبال توانست در مسابقات جهانی مقابل حریفان چون صربستان ،‌لهستان، و .... نتیجه قابل قبول را کسب کند این امر توقعات مردم از تیم ملی را تا حد قابل توجهی بالا برده است امیدوارم بازیکنان تیم ملی ایران با بازیهای خوب و حرفه ای خود مردم را از خود راضی کنند.

وی تصریح کرد: به نظر من شاید حریفان ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی عنوان دار هستند ما تیم ملی ما هم جزو تیم های قوی و قدرتمند است در  حال حاضر به راحتی در سطح  قاره آسیا تیم های بزرگی را شکست می دهیم به طور قطع در لیگ جهانی هم  این قدرت به رخ همگان کشیده می شود و والیبالیست های ایرانی به هیچ عنوان  مقابل حریفان دست و پا بسته نیستند.

**  تجربه و سابقه حریفان را نمی شود کتمان کرد

 کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: از تیم ملی والیبال توقع می رود در بازی هایی که به میزبانی ایران و در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود نمایش خوبی از والیبال ایران داشته باشند و مقابل تماشاگران حاضر در سالن خوب ظاهر شوند./آق
برچسب ها: نادی ، ولاسکو ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار