فرماندار شهرستان بروجن، از تایید صلاحیت 327 کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

 
تاح کرمی گفت : در این دوره از انتخابات، 337 داوطلب برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بروجن ثبت نام کردند.
وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شش شهر و 31 روستای بالای 20 خانوار شهرستان برگزار می شود و داوطلبان کلیه مناطق شهری و روستایی شهرستان بروجن به حد نصاب رسیده است.
کرمی، از پیش بینی 122 شعبه اخذ رای برای انتخابات آتی شوراها در شهرستان بروجن خبرداد و اظهار داشت: در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی در شهر بروجن 9 نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب خواهند شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تعداد اعضای اصلی شورا در شهرهای نقنه، سفید دشت، فرادنبه، بلداجی و روستاهای بالای 200 خانوار پنج نفر است.
وی تصریح کرد: در روستاهای کمتر از یکهزار و 500 نفر، سه نفر عضو اصلی شورای اسلامی و در روستاهای بیشتر این میزان جمعیت، پنج نفر عضو اصلی شورا انتخاب می شود.
شهرستان بروجن، با شش شهر و 42 روستا، بیش از 121 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله 62 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./س
برچسب ها: داوطلب ، شورا ، تایید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.