مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری، کارآمدی، ولایت مداری و ارزشی بودن را از لازمه های رئیس جمهور آینده کشور عنوان کرد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، در جمع مسئولان و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، با بیان الزامات خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در سال جاری گفت: انتخابات، اعتبار نظام و حضور ملت در انتخابات نیز بزرگترین خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.
وی، از حضور مردم در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان گام بلند استحکام پایه های نظام یاد کرد و افزود: مردم درانتخابات آتی نیز، حماسه ای باشکوه تر از قبل خلق می کنند.
حجت الاسلام سرافراز، با تبیین ملاک های منتخب مردم به عنوان رئیس جمهوری از نگاه و گفتمان ولی فقیه اظهار داشت: شخصی که به عنوان رئیس جمهور ملت برگزیده می شود باید به معنای واقعی قانونمدار باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: از شکل گیری سپاه پاسداران تاکنون، این نهاد مصدر جهاد و شهادت و پاسداران منشأ خدمات به نظام جمهوری اسلامی بوده اند.
 
ی، با اشاره به خدمات شایسته پاسداران به نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: کسی که در مسیر ارزش های پاسداری از انقلاب و سپاه قدمی بردارد، ارزش و ماندگاری آن در ذهن ملت هرگز فراموش نخواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.