مدیر عامل باشگاه صبای قم گفت: سرمربی را هیئت مدیره در چند روز آینده مشخص خواهد کرد.

محمدرضا کشوری فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هیئت مدیره باشگاه در چند روز آینده جلسه ای را تشکیل داده و سرمربی را در آن مشخص مي کنند.

مدیر عامل باشگاه صبای قم افزود: چهار پنج گزینه برای فصل آینده داریم که ویسی یکی از گزینه های ما است.
 
وی در خصوص نقل و انتقالات بیان کرد: تا مشخص نشدن سرمربی هیچ مذاکره ای با باریکنان انجام نخواهیم داد زیرا مربی این تيم باید در این خصوص تصمیم گیری کند که در آینده نگوید تیم را من نبسته ام.
 
کشوری فر در ارتباط با احتمال تعليق باشگاه هاي بدهکار اظهار داشت: متاسفانه تمام تیم های لیگ برتری ما بدهکار هستند اگر بخواهند این تصمیم را عملی کنند هیچ تیمی نمی ماند که بخواهد در فصل آینده بازی کند فدراسیون باید طی یک جلسه کارشناسی شده این مشکل را حل و فصل کند و یک برنامه ریزی درست در این خصوص انجام دهد.
 
وی در ارتباط با عملکرد صبا در لیگ دوازدهم بیان کرد: تیم ما در این فصل بهتر از این نمی توانست نتیجه بگیرد زیرا جا به جایی مربی در ابتدای فصل داشتیم و گل محمدی در ابتدای فصل تیم ما را ترک کرده بود و مرفاوی هم هر کاری از دستش بر می آمد برای تیم ما انجام داد خودش تیم را نبسته که بتواند به راحتی تصمیم بگیرد و از ترکیب دلخواه خودش استفاده کند اما در کل عملکرد امسال ما بسیار بهتر از پارسال بود و تقریبا راضی هستیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار