سفیر نروژ در تهران با علی مطهری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران "نیس پیتر کمپرور"، سفیر نروژ در تهران صبح امروز(دوشنبه) با علی مطهری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مطهری در ابتدای این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری‌های پارلمانی در استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی دو کشور در جهت توسعه روابط فیمابین، گفت: ارتباطات پارلمانی میان مجالس دو کشور به رشد و گسترش تعاملات اقتصادی، فرهنگی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و نروژ کمک می‌نماید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان را ناشی از ندانستن واقعیات موجود در جامعه ایران دانست و افزود: کشورهای مستقل باید با نگاه واقع‌بینانه و منصفانه تحت تاثیر سیاست‌های کشورهای قدرتمند قرار نگیرند.

در ادامه این دیدار نیس پیتر کمپرور، سفیر نروژ در تهران با تاکید بر تعامل میان مجالس دو کشور ابراز امیدواری کرد: با آغاز به کار دور جدید پارلمان نروژ در آینده نزدیک روند همکاری‌های پارلمانی فیمابین تسریع گردد.

وی در پایان با ارزیابی مثبت از گفت‌وگوهای ایران با 1+5 گفت: امید است شاهد ارتقای مناسبات سیاسی، اقتصادی و صنعتی نروژ و جمهوری اسلامی ایران باشیم.
انتهاي پيام/

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار