رئیس ستاد مرکزی اعتکاف قم گفت: دومین جشنواره سراسری اعتکاف 28 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تاکنون هزار و 64 آثار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام تکیه‌ای اظهار داشت: تاکنون هزار و 64 آثار به دبیرخانه دومین جشنواره اعتکاف ارسال شده که از آن بین 106 آثار در قالب فیلم کوتاه، 125 اثر فیلمنامه، 67 اثر مستند، 729 عکس و 15 نماهنگ بوده که به پنج اثر برگزیده از هر کدام جوایز ارزنده ای اعطا می شود.
رئیس جشنواره سراسری اعتکاف ادامه داد: این جشنواره 28 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شده و حجت الاسلام محمدی گلپایگانی سخنرانی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه بیشترین آثار ارسال شده از استان تهران و قم بوده است، یادآور شد: حوزه هنری استان قم، صدا و سیمای مرکزی، استانداری قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور، معاونت تهذیب حوزه علمیه، ستاد مرکزی اعتکاف و مرکز رسیدگی به امور مساجد از جمله نهادهایی هستند که با در رابطه با برگزاری این جشنواره مشارکت داشته اند.
حجت الاسلام تکیه ای با اشاره به اینکه سه هزار نفر در اولین جشنواره اعتکاف حضور داشتند، ابراز داشت: جشنواره اول در موضوعات شعر، داستان، خاطره و نکات ادبی بود که هزار و 670 اثر دریافت و از آن بین 140 اثر برگزیده شد و به نفرات اول تا سوم آن به ترتیب کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا شد../س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.