مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: شهردار تبریز به جمع اعضای هیئت مدیره تیم ما پیوسته و با توجه به فوتبالدوست بودن علیرضا بیگی، روزهاي خوشي در انتظار تيم تراکتورسازي است.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در جلسه اعضای هیئت مدیره مقرر شد سهامداران تیم حمایت های مالی خود را ادامه دهند و به زودی بودجه ای جدید و قابل قبول برای فصل آینده تصویب خواهیم کرد.

مديرعامل تيم فوتبال تراکتورسازي ادامه داد: با منصور ابراهیم زاده مذاکرات خوبی داشتیم و او مخالف نظر ما نبوده، با این حال پیشنهادات دیگری هم دارد و از ما خواست تا چند روزی به وی مهلت دهیم به این ترتیب تا پایان هفته در مورد او به نتیجه می رسیم.

زینی زاده با اشاره به مذاکراتش با فرکی و ناراحتی مسئولان فولاد گفت: فرکی قراردادش با فولاد تمام شده است و هر باشگاهی می تواند با او مذاکره کند، فکر نمی کنم مذاکره ما با این مربی مانعی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: مربی و سرپرست بومی همچنان در دستور کار ما قرار دارد و افراد زیادی هنوز شانس مربیگری در تراکتور را دارند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم توافق با ابراهیم زاده، حسن آذرنیا یا رسول خطیبی سکان هدایت این تیم را به دست می گیرند، گفت: مربی بومی تبریزی از جمله برنامه های ما است و هم آذرنیا شانس دارد و هم رسول خطیبی قطعاً این 2 مربیان خوبی هستند و اگر از گزینه های اصلی جواب نگرفتیم، سراغ آنها می رویم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار