مجری طرح سد بفراجرد خلخال گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم و مورد نیاز این سد تا پایان سال جاری آبگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عبدالرضا محبت دار اظهار داشت: بهره برداری از این سد طی سال جاری، زودتر از موعد مقرر و زمانبندی اعلام شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 45 درصدی این پروژه افزود: عملیات اجرایی این سد پس از یک دوره توقف چند ماهه به دلیل ضعف پیمانکار قبلی با قراردادی جدید و توسط پیمانکار جدید از اول سال 92 شروع شده است .

مجری طرح سد بفراجرد خلخال یادآور شد: پروژه سد بفراجرد خلخال با هدف تامین آب شرب این شهرستان از سه سال پیش آغاز شده و با توجه به واگذاری پروژه به پیمانکار جدید با قراردادی سی ماهه و با اعتبار 260 میلیارد ریال تلاش می شود پروژه قبل از موعد مقرر و برنامه زمانبندی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد : پروژه سد بفراجرد خلخال با حجم مخزن نزدیک به هفت میلیون متر مکعب، طول تاج 410 متر و ارتفاع 28.5 متر از کف رود برروی رودخانه بفراجرد چایی احداث می شود.

محبت دار بهره برداری از این طرح را در راستای تامین آب کشاورزی منطقه و توسعه این بخش موثر دانست و یادآور شد: هم اکنون روند اجرایی این طرح شتاب گرفته و این روند در صورت عدم مشکلات مالی تداوم خواهد یافت./س

برچسب ها: اردبیل ، آبگیری ، سد ، بفراجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.