معاون تربيت بدني و سلامت وزارت آموزش و پرورش، تحقق وشروع هركار اجتماعي بزرگ در جامعه را از آموزش وپرورش دانست .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، كيومرث هاشمي صبح امروز يكشنبه 22 ارديبهشت ماه 92 ، در آيين اختتاميه جشنواره دانش آموزي نوجوان سالم در محل اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد ، با اشاره به نقش و تاثير بي بديل دستگاه تعليم و تربيت گفت : آموزش وپرورش از نظر تاثير گذاري و فرهنگ سازي نقش و وظيفه اي بسيار سنگين تر و قوي تر از ساير دستگاه هاي اجرايي به عهده دارد.
 
وي با بيان اينكه همه نهادها، سازمان ها و وزارتخانه ها به نوعي براي تحقق بهينه فعاليت هاي خود از آموزش وپرورش كمك مي گيرند ، گفت : سر منشا فرهنگ سازي و انجام فعاليت هاي مثبت و پوياي اجتماعي به آموزش وپرورش بر مي گردد.
 
هاشمي با تاكيد بر اينكه وظيفه اين معاونت توجه ويژه به سلامت 5/12 ميليون دانش آموز است ، گفت : اين دانش آموزان سفيران ما در جامعه براي اطلاع رساني و آگاهي بخشي در داخل خانواده ها براي حفظ سلامتي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي هستند .
 
وي نقش دانش آموزان را در خانواده ها بسيار تاثيرگذار و ويژه خواند و از مجموعه همكاران فعال در بخش تربيت بدني ، سلامت و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي خواست فعاليت هاي ارزشمند خود را توسعه دهند.
 
وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي كلي آموزش وپرورش از سوي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) گفت: در اين 33 سياست ابلاغ شده دو بند آن مربوط به معاونت تربيت بدني و بخصوص پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است كه اين امر وظيفه ما را  بسيار سنگين مي سازد .
 
وي در پايان با قدرداني از حمايت هاي وزير آموزش وپرورش گفت: اگر حمايت هاي دكتر حاجي بابايي از طرح ها و برنامه هاي  معاونت تربيت بدني و سلامت نبود  موفقيت هاي بدست آمده در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در عرصه آموزش وپرورش  بدست نمي آمد . /ل
برچسب ها: اجتماع ، آموزش ، اختتامیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار