سخنگوی ستاد مرکزی همیاران پیشرفت در جمع اصناف و بازاريان گفت: برنامه‌هاي اقتصادي كارشناسي شده قاليباف در حمايت از بخش توليد، صنعت و مديريت نقدينگي بسياري از بحران‌های جاری اقتصادی را حل مي‌كند.

"محمدعلی حسن پور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌هاي اقتصادي قاليباف، اظهار داشت: نابسامانی اقتصادی کشور ریشه در سیاست، مدیریت و فرهنگ دارد؛ در شرایط فعلی با تفكيك سیاست از اقتصاد، استفاده از توانمندی نخبگان و شفاف سازی می‌توان اقتصاد کشور را کنترل کرد كه قاليباف قطعا در تحقق اين مساله به توفيق مي‌رسد.

وی ادامه داد: اقتصاد مهمترین چالش ماست که ریشه در خود اقتصاد ندارد در این حال که ما اندیشمندان اقتصادی و برنامه درستی برای اقتصاد داریم مدیریت صحیح در کشور وجود ندارد.

حسن پور افزود: با اطمینان می‌توان اظهار داشت که با بالفعل کردن ظرفیت‌ها در کشور می‌توان ظرف دو سال آرامش اقتصادی بر کشور را حاکم کرد.

عضو شورای مرکزی ستاد همیاران پیشرفت خاطرنشان كرد: در شرایطی قالیباف وارد عرصه انتخابات یازدهم شده که علاوه بر داشتن برنامه روشن و مشخص، یک کارنامه کاری مثبت نیز دارد و مردم به خوبی به این مهم آگاه هستند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار