مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی به باشگاه تراکتور سازی تبریز ضمن تبریک به مدیران ، بازیکنان ، کادر فنی و هواداران این باشگاه به جهت کسب سهمیه آسیایی برای سعید زینی زاده مدیر عامل جدید این باشگاه آرزوی موفقیت کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ؛ در پی انتخاب سعید زینی زاده به عنوان مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز محمد رضا ساکت با ارسال پیامی به این باشگاه این انتخاب را تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: " باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز با بهره گیری از حمایت هواداران پرشور و پرشمار خویش در سراسر ایران از جمله باشگاه های مردم محور این جغرافیاست که در طول سالیان متمادی با قدرت و صلابت تمام پاسخگوی مطالبات ورزشی مردم فهیم خطه آذربایجان ایران اسلامی بوده است. به یقین حضور حضرتعالی با کوله باری از تجربه در راس هرم اجرایی این باشگاه روند فعالیت های رو به رشد تیم های تحت پوشش را تسهیل و تسریع نموده و به انتظارات به حق هواداران خویش در آینده نزدیک جامه ی عمل خواهد پوشاند ".
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت کسب سهمیه آسیایی به هواداران پر شور این تیم مردمی برای جنابعالی توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال آرزو می نماید."//س

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، فولاد ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.