رئیس شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستاي حمايت از كشاورزان و توليدكنندگان بخش كشاورزي، بالغ بر 7668 ميليارد ريال به 123000 نفر از بهره برداران بخش کشاورزی استان، در قالب تسهيلات بانكي طی سال91 پرداخت شده كه در مقایسه با آمار پرداختی سال 90، رشد 24درصدی را نشان مي دهد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، برنج فروش آذر در خصوص مصارف پرداخت تسهيلات به بخش کشاورزی اظهار داشت: بيشترين پرداختي ها را اعتبارات خرد كشاورزي، زراعت و باغداري باحجم پرداختی 3600 ميليارد ريال تشكيل كه به تعداد72000 نفر از بهره برداران استان پرداخت گرديده است.

وي در ادامه افزود: در بخش طرح هاي توسعه كشاورزي نيز بالغ بر 1189ميليارد ريال به تعداد 9100 نفر پرداخت شده و همچنين در بخش امور دام و طيور، بالغ بر 730 ميليارد ريال و در بخش صنايع تبديلي كشاورزي نیزبالغ بر 550 ميليارد ريال تسهيلات به بهره برداران متقاضی پرداخت شده است.

رئیس شعب بانک کشاورزی استان در رابطه با پرداخت تسهيلات براي بنگاههاي كوچك اقتصادي زود بازده اضافه کرد: در طي سال گذشته، بالغ بر به 274 ميليارد ريال به 793 طرح مصوب کارگروه توسعه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی، توسط شعب مختلف این بانک تسهيلات با کارمزد کم لازم اعطاء شده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.