توسط پژوهشگران بیمارستان سینای تهران، نرم افزاری برای انجام امتحانات آنلاین ایستگاهی جهت دستیاران تخصصی رشته های مختلف طراحی شد.

دکتر رضا شریعتی محرری، یکی از صاحبان فرآیند طراحی نرم افزار و به کارگیری آن برای انجام امتحانات آنلاین ایستگاهی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: امروزه با افزایش  تعداد فراگیران علوم، ارزیابی  آنها نیز به طور فراینده ای افزایش خواهد یافت سیستم های قدیمی ارزیابی و امتحان بر روی کاغذ  وقت گیر بوده و تصحیح این اوراق هم وقت زیادی را خواهد گرفت.

 وی گفت:  امروزه هر فراگیری که دسترسی رایانه داشته باشد، می تواند از این طریق آزمون های خود را انجام دهد برای انجام این آزمون ها نیاز به  یک بانک سوالات و یک رایانه است، همچنین نرم افزاری که برای این منظور طراحی شده باشد .

وی عنوان کرد: از ویژگی های این طرح می توان به هزینه و زمان برگزاری بسیار کم آن اشاره کرد،‌همچنین امکان برگزاری  امتحان در طول یک سال تحصیلی بسیار زیاد خواهد بود

 محرری تصریح کرد:  امکان برقراری  امتحان به صورت  آنلاین در سراسر کشور و امکان قرار گیری زمان سنج بر روی هر سوال و مدیریت زمان توسط فراگیر در طی امتحان از دیگر ویژگی  های آن است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار