مهم‌ترین عملكرد مدیریت شهری در 8 سال گذشته توسعه حمل و نقل عمومی و بهبود ترافیك شهر در جهت زیست شهری مطلوب برای شهروندان بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق شاخص‌های معرفی شده در عرصه‌های مختلف از جمله توسعه شهر و عمران شهری، مدیریت درآمدها و هزینه‌ها، به كارگیری نیروهای خبره، توسعه خدمات شهری، افزایش رفاه شهروندان، بهبود مبلمان شهری و به ویژه مدیریت حمل و نقل شهری، عملكرد مدیریت شهری پایتخت در 8 سال گذشته بسیار خوب ارزیابی می‌شود.
 
به گزارش ایلنا، اسماعیل جلیلی افزود: عملكرد مدیریت شهری تهران در سال‌های اخیر در تمام حوزه‌ها به خصوص ارتباط با دیگر كلان شهرها و شهرهای كشور و سایر بخش‌ها، تهیه و تدوین قوانین و مقررات متناسب برای اداره مدیریت شهر و ایجاد تعامل مناسب با مجلس كاملاً مثبت بوده است.
 
این عضو فراكسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان كرد: مهم‌ترین عملكرد مدیریت شهری در 8 سال گذشته توسعه حمل و نقل عمومی و بهبود ترافیك شهر در جهت زیست شهری مطلوب برای شهروندان بوده، ضمن این كه در زمینه مبلمان شهری نیز فضاسازی‌های مناسبی در تهران انجام شده است./ز

برچسب ها: عملکرد ، مدیریت ، شهری ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار