بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اقدام رئیس‌جمهور در حمایت صریح از یک کاندیدا را خلاف قانون دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اقدام رئیس‌جمهوری را در حمایت صریح از یک کاندیدا را خلاف قانون دانست.

متن بیانیه بدین شرح است:

 روزهای ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری 92 در حالی سپری شد که روز شنبه تعیین کنندهٔ فضای رقابت انتخاباتی بود. حضور همه طیف‌ها در کارزار انتخابات ثابت کرد که یاوه‌گویی‌های 4 سال گذشته توسط مدعیان سخنان گزافی بیش نبود و انتخابات در نظام اسلامی به لحاظ آزادی نه تنها در معیارهای جهانی نیست بلکه به عنوان یک الگو برای تمامی ملت‌ها است. بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن فال نیک گرفتن این صف‌آرایی بر خود لازم می‌بیند که به ارائه تذکرات و نکاتی در باره فضای پیش‌رو بپردازد.

با عیان شدن صف آرایی‌ها در انتخابات آتی به نظر می‌آید که انتخابات آتی طبق فرموده رهبر معظم انقلاب به یکی از پرشورترین انتخابات گذشته تبدیل خواهد شد و به لطف الهی حماسه سیاسی مشت محکمی خواهد بود بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی که ماه‌ها بر طبل تحریم انتخابات کوبیده‌اند.

همه طیف‌های سیاسی باید بدانند که قانون فصل‌الخطاب است و در صورت عدم احراز صلاحیت، مطابق فرمایش رهبری که (همه افراد بدانند؛ اینهائی که رد صلاحیت می‌شوند، لزوماً آدم‌های بی‌صلاحیتی نیستند ... ممکن است برای این کار صلاحیت نداشته باشد، اما صلاحیت‌های فراوان دیگری داشته باشند)، فراموش نکنند که راه برای خدمت به این انقلاب و نظام بسته نشده است و می‌توانند در سایر منصب‌های اجتماعی، خدمت صادقانه خود را در راه اعتلای پرچم اسلام داشته باشند.

اقدام آقای رئیس‌جمهور یعنی حمایت صریح از یک کاندیدا و تلاش برای ارائه مدل (من کنت مولاه!) مصداق بدعت‌گذاری خلاف قانون و زمینه ایجاد شبهه توسط معاندان نظام برای طرفداری مجری قانون از یک کاندیدای خاص است.

به مرور زمان و پس از اعلام احراز صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان بر مردم و نخبگان نظام اسلامی فرض است که با رصد رویکردها و شناسایی سوابق افراد در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی و نیز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی‌های رئیس جمهور آینده اعم از مقاوم بودن و نیز دارا بودن نقاط قوت و نداشتن نقاط ضعف دولت فعلی گزینه انقلابی و اصلح را تشخیص داده و با رای خود آخرین سیلی را بر گونه سازش‌کاران و منحرفان از اصول انقلاب بزنند.

از تمامی نیروهای ارزشی انقلاب که احساس تکلیف کرده‌اند دعوت می‌شود که با فرض دانستن بر خود مبنی بر لزوم ایجاد وحدت گفتمانی برای پیشبرد اهداف به دست آمده مقاومت با گذشت و ایثار تلاش کنند که زمینه ایجاد فضایی برای ارتجاع را بوجود نیاید که در این صورت بایستی جواب گوی خدای خویش باشند و فراموش نکنند که اگر به ریسمان محکم الهی چنگ بزنند توانایی غلبه بر همه طواغیت عالم را دارند.

با ایمان به وعده الهی امیدواریم با روشن‌تر شدن فضای انتخابات و بیانات راهگشای رهبر انقلاب در ایام باقی‌مانده، ملت ایران با در نظر گرفتن شاخص‌های گزینه اصلح، با وجود تمامی نابسامانی‌های اقتصادی با حضور خلل‌ناپذیر خود به ادامه راهبرد مقاومت تاکید کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، بسیج ، بیاینه ، حمایت ، قانون ، خلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار