ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: فروردین سال جاری تردد مسافران از گمرک بازرگان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران میرهاشم سیداحمدی اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری 33 هزار و 780 مسافر ایرانی از گمرک بازرگان وارد و 27 هزار و 416 ایرانی از آن خارج شده‌اند.

وی با اشاره به تعداد مسافران خارجی تردد یافته از گمرک بازرگان، تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری مسافران خارجی ورودی و خروجی از این گمرک به ترتیب 13 هزار و 508 مسافر و 11 هزار و 927 مسافر گزارش شد.

سیداحمدی با اشاره به افزایش مسافران تردد یافته از گمرک بازرگان، خاطرنشان کرد: تعداد مسافران ورودی از این گمرک در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 14 درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: تعداد مسافران خروجی از گمرک بازرگان در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد 9 درصدی مواجه بود.

وی با اشاره به مجموع مسافران ورودی از گمرک بازرگان در یک ماه نخست سال جاری، اضافه کرد: در این مدت 47 هزار و 288 مسافر از این گمرک وارد کشور شد در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 41 هزار و 337 مسافر بود.

سیداحمدی ابراز داشت: آمار مسافران خروجی از گمرک بازرگان در یک ماه نخست سال جاری و مدت زمان مشابه سال گذشته به ترتیب 39 هزار و 343 نفر و 35 هزار و 946 نفر است.
برچسب ها: گمرک ، بازرگان ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.